Kaapstad en Stellenbosch

4 juli 2018 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

Maandag begon onze reis naar Kaapstad. De tassen waren ingepakt, Tijger had heel veel knuffels gekregen.....we waren klaar om te gaan.
De vlucht van Amsterdam naar Kaapstad (via Londen) ging prima. Lieve mocht heel lang op blijven en films kijken. Die was ook heel tevreden
Bij aankomst in Kaapstad bleek dat Lieve haar tas niet was aangekomen. Dat is erg vervelend als daar naast al je schone kleding je 2 favoriete knuffels en al het kaartmateriaal in zit. Volgens een mail van BA komt de tas morgen aan.....
La Grenadine in Kaapstad voelt als een beetje thuis komen. We geven de eekhoorns in het park te eten en bezoeken het district 6 museum.
Vandaag de auto opgehaald....wat een ding ๐Ÿ˜€....we gaan eerst nog eens even goed uitzoeken hoe alles werkt en dan maken we een paar mooie foto's...
Vandaag ook de eerste zwembad challenge gehad. Lieve en Jeroen hebben afgesproken een duik in ieder zwembad dat we op de accommodatie hebben te nemen...hoe koud het ook is. Er ligt hier sneeuw in de bergen en iedereen loopt in een winterjas...maar wij zijn erin gegaan ๐Ÿ˜๐Ÿ˜. Voor de video van de zwembad challenge, eerst op profiel klikken dan komt het kopje video....

Fotoโ€™s

1. Maaike de Ridder-Sack:
    4 juli 2018
    Hey vakantiegangers, ik hoop dat de tas van Lieve snel terecht is! Wat super dat ik mee mag lezen met jullie reis. En wat super stoer dat jullie het zwembad ingegaan zijn ondanks de kou! Heel veel plezier met elkaar en ga er vooral van genieten!
    Groetjes vanuit Rotterdam
  2. Kathelijne:
    4 juli 2018
    Jeetje dat is balen van de tas zeg! Hopelijk zal Lieve een beetje slapen zonder haar knuffels! Op naar weer een mooie dag!
  3. Marielle van den Berge:
    Klinkt al super leuk. Wel balen van de koffers. By the way... wat doen lievelingsknuffels zielig en alleen in de koffer!?!?! Hopelijk komt de koffer idd morgen. Het avontuur is begonnen! Geniet ervan met zn drietjes
  4. Karlijn:
    4 juli 2018
    Balen van de tas van Lieve! Hopelijk komt haar tas met knuffels snel jullie kant op! En Lieve wat stoer van je dat je het koude zwembad in bent gegaan! Hopelijk is het volgende zwembad warmer!
  5. Marije Brouwer:
    Ik vind de foto's en het filmpje heel leuk!
  6. Marije Brouwer:
    ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜ป๐Ÿฑ๐Ÿค๐Ÿ˜†๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Ž๐Ÿ™‹๐Ÿ™Š๐Ÿ‘ช๐Ÿ’–โค๐Ÿ‘„
  7. Miranda Danser:
    Leuk om jullie eerste verhalen al te lezen. Super balen van de knuffel. Ik stel voor dat Jeroen zijn knuffelbeer afstaat aan Lieve๐Ÿคฃ
    Have fun!
  8. Hanneke kraak:
    5 juli 2018
    Balen zeg van Lieve haar tas!
    Maar goed om te horen dat de reis verder goed gegaan is!
    Wat een leuke fotoโ€™s!!
    Wij zijn benieuwd hoe het jullie af gaat in al dat koude water๐Ÿคช.
    Veel plezier en We kijken uit naar jullie volgende verhaal!!
  9. Nils:
    5 juli 2018
    Leuk jongens, ik ga met jullie meelezen!!!!veel plezier daar!!

Gr Nils
  10. Simone Roord:
    9 juli 2018
    Leuk om jullie weer in Kaapstad te zien. Is ook een beetje mijn stad....